Product was successfully added to your shopping cart.

BTL SWT + HIL 7W

Terapia falami uderzeniowymi i laserem wysokoenergetycznym - jedyny na świecie aparat combi pozwalający na połączenie dwóch najbardziej skutecznych terapii w jednym urządzeniu
58 000,00 zł

Szczegóły

Aparat do terapii falą uderzeniową i laserem HIL BTL SWT+HIL 7W

Podstawowe właściwości

BTL SWT+HIL 7W jest najbardziej zaawansowanym aparatem do terapii falami uderzeniowymi i laserem wysokoenergetycznym firmy BTL. Został stworzony na podstawie najnowszych osiągnięć poprzedzonych długoletnimi badaniami medycznymi.
Terapia falami uderzeniowymi (SWT) jest jedną z najskuteczniejszych terapii przeciwbólowych układu mięśniowo-szkieletowego. Przed wynalezieniem fali uderzeniowej było bardzo ciężko znaleźć skuteczne rozwiązanie dla dolegliwości bólowych związanych z układem mięśniowo-szkieletowym. Fala uderzeniowa zapewnia gotowe rozwiązanie tego typu problemów dla wielu milionów ludzi.
Laseroterapia wysokoenergetyczna to nowa, rewolucyjna technologia, szybka i skuteczna terapia w szerokim zakresie wskazań klinicznych z bezbolesnym, bezoperacyjnym leczeniem bez skutków ubocznych. Głębsza penetracja tkanki, maksymalny efekt terapeutyczny, rezultaty potwierdzone klinicznie.
Połączenie terapii laserem wysokoenergetycznym i falami uderzeniowymi pozwala na maksymalizację wyników leczenia i przyspiesza proces powrotu do zdrowia. Terapia jest łagodna, bardziej komfortowa i wolna od skutków ubocznych.

• Kolorowy ekran dotykowy 5,7""
  • Baza gotowych programów terapeutycznych
  • Encyklopedia terapeutyczna z rysunkami anatomicznymi
  • Fale uderzeniowe:
    • Ciśnienie do 5 barów
    • Częstotliwość do 22 Hz
    • Tryb "burst" (wiązki uderzeń) do terapii najbardziej wrażliwych pacjentów
    • Aparat zawiera najwygodniejszy aplikator SWT na rynku:
      • sprężynowy aplikator z wbudowanym amortyzatorem zapewnia prawidłowy kontakt z leczoną tkanką i eliminuje transfer wstecznych wstrząsów w kierunku ręki terapeuty
      • ergonomiczna nakładka na przodzie głowicy zapobiega wyślizgnięciu się aplikatora z ręki terapeuty w trakcie zabiegu
      • anatomiczny kształt głowicy umożliwia terapeucie wygodne użycie w wielu różnych pozycjach w zależności od terapii i preferencji (wygodny uchwyt dla prawej i lewej ręki, dla mężczyzn i dla kobiet)
      • zapobiega zmęczeniu ręki terapeuty
    • Nieinwazyjna alternatywa dla operacji w przewlekłych schorzeniach układu mięśniowo-szkieletowego i zwapnieniach
    • Wydajne rozwiązanie w leczeniu bólu i przywracaniu mobilności
  • Laser wysokoenergetyczny
    • Maksymalny efekt terapeutyczny z wykorzystaniem fal o długości 810/980 nm
    • Moc wyjściowa 7 W: do 30 razy wyższa niż w zimnej laseroterapii
    • Głęboka penetracja tkanek z mocą do 7W w trybie ciągłym
    • Możliwość pracy na różnych głębokościach przenikania
    • Precyzyjne określenie obszaru leczenia
    • Nowatorska konstrukcja i ergonomia aplikatora
    • Magnetyczne nakładki dystansowe
    • Skuteczne uśmierzanie bólu dzięki tworzeniu fotomechanicznej fali wewnątrz tkanek
    • Bezbolesne, bezoperacyjne leczenie bez skutków ubocznych

Zasada działania terapii SWT

Fale uderzeniowe są akustycznymi falami ciśnienia przenoszącymi energię w bolące miejsca. Dzięki nim następują procesy leczenia i regeneracji. Fala ciśnienia jest generowana przy pomocy pocisku rozpędzanego przez skompresowane powietrze, które jest z kolei wytwarzane przez sterowany elektronicznie kompresor balistyczno-ciśnieniowy. Wykorzystując elastyczne cechy uderzenia energia kinetyczna pocisku jest przenoszona do przekaźnika aplikatora i następnie, przez ten przekaźnik, do ciała pacjenta. Konsekwencją powyższego jest konieczność pozostawania końcówki aplikatora w stałym kontakcie ze skórą i tkanką podskórną podczas leczenia. Wygenerowana w ten sposób fala uderzeniowa rozchodzi się promieniście bądź w skoncentrowany sposób (w zależności od rodzaju użytego przekaźnika fali uderzeniowej). Efektywna głębokość penetracji zależy od użytego przekaźnika fali uderzeniowej i ustawionej energii (ciśnienia) i sięga od 4 do 7 cm. Większość energii fali uderzeniowej wnika pod ciśnieniem do organizmu i penetruje tkanki miękkie. Efekty działania fali uderzeniowej pojawiają się głównie w miejscach, gdzie występuje zmiana impedancji, na przykład na powierzchni kość-tkanka miękka.

Aparaty do terapii falami uderzeniowymi firmy BTL zostały stworzone na podstawie najnowszych osiągnięć poprzedzonych długoletnimi badaniami medycznymi. Skuteczność terapii falami uderzeniowymi została wyraźnie potwierdzona w schorzeniach barku, bólu stóp i łokcia.

• Szybka ulga w bólu
  • Przywracanie sprawności ruchowej
  • Metoda nieinwazyjna
  • Zabiegi bez potrzeby znieczulania i bez środków farmakologicznych
  • Krótki czas terapii - tylko 3-4 zabiegi
  • Brak efektów ubocznych

Efekty medyczne terapii SWT

• Poprawienie metabolizmu i mikrocyrkulacji
  • Rozpuszczenie zwapniałych fibroblastów
  • Zwiększenie produkcji kolagenu
  • Zmniejszenie napięcia mięśni
  • Zwiększone rozproszenie substancji P

Główne obszary zastosowań

• Ortopedia
  • Rehabilitacja
  • Medycyna sportowa

Łatwe wykonanie terapii SWT

• Terapia falami uderzeniowymi jest bardzo prosta, należy jedynie wykonać 4 kroki:
  • Zlokalizować bolące miejsca poprzez dotyk;
  • Ustawić parametry terapii (ręcznie lub wykorzystać gotowy program terapeutyczny);
  • Nałożyć żel sprzęgający;
  • Rozpocząć terapię falami uderzeniowymi;
  • Proces terapii jest szczegółowo opisany we wbudowanej w aparacie encyklopedii terapii BTL.

Lista przykładowych terapii SWT

• ostroga piętowa, zapalenie rozcięgna podeszwowego stopy
  • ból ścięgna Achillesa
  • zespół mięśnia piszczelowego przedniego
  • ból więzadła rzepki (kolano skoczka)
  • ból w ścięgnach mięśnia dwugłowego uda
  • zespół pasma biodrowo-piszczelowego
  • ból w okolicy pachwiny
  • bóle stawów barkowych ze zwapnieniami lub bez / wapniejące zapalenie ścięgien stawu barkowego
  • zapalenie nadkłykcia kości ramiennej (łokieć tenisity, łokieć golfisty)
  • wyrośla kostne w drobnych stawach dłoni w przypadku choroby zwyrodnieniowej stawów 1 stopnia
  • ból po wewnętrznej stronie nadgarstka
  • przewlekłe entezopatie
  • punkty spustowe

Terapia laserem wysokoenergetycznym - przełom w laseroterapii

Efekty biostymulacyjne oraz lecznicze laseroterapii są dobrze znane już od lat 60-tych. Biostymulacja leczy tkanki poprzez ich regenerację na poziomie komórkowym. Monochromatyczność i spójność światła laserowego pozwala na precyzyjne dawkowanie energii i zaplanowanie z góry jego działania. Długość fali wynosząca 1064 nm wywiera mocny wpływ na biologiczne chromofory, pozwalając na maksymalny efekt terapeutyczny bez niepożądanych skutków. Maksymalna moc wynosząca do 7 W (w przybliżeniu 30 razy wyższa w porównaniu z konwencjonalną zimną laseroterapią) pozwala na bardzo głębokie przenikanie światła laserowego. Optymalny stosunek pochłaniania oraz głębokości przenikania gwarantuje efektywną stymulację tkanki oraz receptorów bólu.

Terapia laserem wysokoenergetycznym jest szybką i skuteczną metodą leczenia niewywołującą efektów ubocznych, którą można zastosować w dowolnym miejscu w obrębie ciała.

Terapia HIL - natychmiastowa, silna i długotrwała ulga w bólu

Wykorzystanie długości fal światła laserowego bliskich 1000 nm w trybie ekstremalnie krótkich impulsów nadaje technologii BTL HIL całkowicie nową właściwość terapeutyczną - możliwość wytwarzania mechanicznej fali w tkance biologicznej. Lasery 1064 nm oraz 980 nm zaprojektowano tak, by wytwarzane przez nie fale mogły być optymalnie pochłaniane przez tkanki. W momencie dotarcia do skóry światło laserowe tworzy w ludzkiej tkance falę fotomechaniczną właściwą dla danej długości fali. Ta mechaniczna stymulacja wolnych zakończeń nerwowych i innych receptorów bólu w tkance podskórnej blokuje ścieżki bólowe w układzie nerwowym i przynosi natychmiastową ulgę w bólu. Ponadto, mechaniczna fala stymuluje miejscowe mikrokrążenie i wspiera drenaż limfatyczny chorego obszaru. Łącząc biostymulację oraz stymulację fotomechaniczną, BTL HIL skutecznie leczy tkanki, jednocześnie dostarczając silnej i nieuzależniającej formy leczenia bólu.

Laser wysokoenergetyczny we wnętrzu ludzkiej tkanki - podsumowanie

1. Spójne, monochromatyczne światło laserowe mocno stymuluje procesy gojenia oraz regeneracji większości tkanek biologicznych.
  2. Moc wyjściowa jest w przybliżeniu 30-50 razy wyższa w porównaniu z konwencjonalną zimną laseroterapią i charakteryzuje się bardzo dużą głębokością przenikania. Pozwala to laserowi BTL HIL stymulować i leczyć dowolne bolące miejsce w obrębie ciała.
  3. Wykorzystanie lasera impulsowego o długościach fali wynoszących blisko 1000 nm powoduje powstanie fotomechanicznej fali w tkance podskórnej. Ta fotomechaniczna stymulacja powstrzymuje uczucie bólu i przynosi natychmiastową ulgę.

Wskazania do terapii laserem BTL-6000 HIL

• BTL HIL oferuje niezwykle skuteczne leczenie szerokiej gamy dolegliwości od urazów mięśni i ścięgien po przewlekłe zwyrodnienia stawów:
  • Przewlekła choroba zwyrodnieniowa stawów
  • Bóle barków - zespół bolesnego barku, uraz stożka rotatorów
  • Skurcze mięśni, punkty spustowe
  • Zapalenie torebki stawowej
  • Zapalenie rozcięgna podeszwowego/ostroga piętowa
  • Łokieć tenisisty / golfisty
  • Zwichnięcie kostki / zniekształcenie piszczelowo-stępowe
  • Choroby skóry, blizny otwarte rany

Terapia falami uderzeniowymi i laserem wysokoenergetycznym

Trzy wyjątkowe możliwości terapeutyczne w jednym unikalnym urządzeniu:

• Terapia falami uderzeniowymi
  • Terapia laserem wysokoenergetycznym
  • Terapia łączona: laser wysokoenergetyczny + terapia falami uderzeniowymi

Terapia jest łagodna, bardziej komfortowa i wolna od skutków ubocznych, a co najważniejsze skuteczna i daje długotrwałe efekty.

• Przesyłka kurierska – 25 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa – 30 zł

Przy zakupie większej ilości produktów mogą zostać naliczone dodatkowe koszty wysyłki.
UWAGA! Transport poza Polskę tylko na indywidualną wycenę.